تعمیرات تخصصی تلویزیون

مرکز تعمیرات الکتروتکنیک آکوسرویس با دارا بودن تکنسین های متعدد و با تجربه فنی بالا در ارائه خدمات تعمیر انواع تلویزیون با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت دارای ضمانت در کم ترین زمان ممکن میباشد. شما میتوانید جهت درخواست تعمیر تلویزیون خود با شماره ۰۵۱۹۱۰۹۰۳۹۱ تماس گرفته و یا از طریق تکمیل فرم درخواست سریع تعمیر سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از فواید استفاده از خدمات مرکز تعمیرات آکو سرویس میتوان به پشتیبانی ۲۴ ساعته ، ۹۰ روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات حتی الامکان در محل ، تجربه و بار فنی بسیار بالای تکنسین های ما می باشد. 

جهت تماس با مرکز تعمیرات آکو سرویس  بر روی این شماره ۰۵۱۹۱۰۹۰۳۹۱ کلیک کنید.

از ویژگی های تعمیر تلویزیون در شرکت آکو سرویس و بهره مندی از مزایای خوب آن:

ابتدا نیروهای کار بلد،تحصیل کرده،خوش برخورد و آموزش دیده شرکت آکو سرویس در راستای رفع مشکل تلویزیون سامسونگ و سایر برندهای شما اماده ارائه خدمت در کمترین زمان میباشند.از آنجا که شرکت قبل از اعزام تکنسین به محل در خصوص رفع مشکل شما عزیزان و برقراری ارتباط با مسئول فنی شرکت به جهت امکان رفع ایراد توسط خود شما و سپس در صورت عدم حل مشکل با توجه به نیاز تعمیر تکنسین به ادرس شما مراجعه خواهد کرد.

ما همواره در تلاشیم تا تلویزیون شما توسط تکنسین شرکت در محل و منزل شما نقص فنی آن برطرف شود اما در مواردی به دلیل صیانت از اموال شما و دسترسی بیشتر به تجهیزات و امکانت به روز برای تعمیر هر چه سریعتر به کارگاه پیشرفته شرکت انتقال می یابد.

موارد تعمیر قابل انجام در منزل عبارتند:

اشکال در صدا و تصویر 

تعویض برد الکترونیکی 

اشکال در صفحه نمایش

نصب و اموزش

پرش انتن و …

گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات آکو سرویس با دارا بودن برترین امتیاز در کشور تنها شرکتی میباشد که به صورت ابتکاری قادر به ساخت قطعات خاص ،طراحی و رفع تمامی مشکلات لوازم خانگی شما میباشد که در این راستا تیمی متشکل از طراحان با خلاقیت بهره مند هستیم برای اسودگی خاطر شما کلیه خدمات قابل ارئه ما آکو سرویس به مدت ۹۰ روز دارای ضمانت خواهد بود .اگر از تعمیر تلویزیون خود نا امید شده اید با ما تماس بگیرید.

ما در هر ساعتی از شبانه روز آماده پشتیبانی و اعزام تکنسین هستیم

مرکز تعمیرات آکو سرویس با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیلات پاسخگو شما عزیزان خواهد بود و پس از تماس شما در کم تر از ۳۰ دقیقه کارشناسان ما با شما تماس گرفته و نسبت به تعمیر و ارائه خدمات به شما اقدام میکنند.

استفاده از بهترین قطعات اصلی و درای اصالت 

در صورتی که تلویزیون شما بعد از اعزام تکنسین نیاز به تعویض قطعه داشته باشد ما بهترین قطعه اصلی و اورجینال را برای دستگاه شما در اختیار داریم و اماده ارائه با کیفیت ترین خدمات در سطح عالی به شما عزیزان هستیم. 

به چه دلیل ما الکتروتکنیک آکو سرویس را به عنوان بهترین مرکز خدمات تلویزیون برگزینیم؟

ضمانت خدمات ارائه شده به مدت ۹۰ روز

بازگشت وجه کامل در صورت عدم تعمیر

تکنسین های آموزش دیده و حرفه ای

بالاترین سرعت در خدمات ۳۰ دقیقه 

حتی الامکان تعمیر در منزل شما 

حفظ حریم شخصی شما 

رعایت پروتکل های بهداشتی

اعزام پرسنل فنی شرکت جهت ارزیابی خدمات ارائه شده توسط تکنسین ها 

اگر از تعمیر دستگاه خود نا امید هستید با ما آکو سرویس تماس بگیرید.