تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی

مرکز تعمیرات الکتروتکنیک آکوسرویس با دارا بودن تکنسین های متعدد و با تجربه فنی بالا در ارائه خدمات تعمیر انواع ظرفشویی خود با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت دارای ضمانت در کم ترین زمان ممکن میباشد.شما میتوانید جهت درخواست تعمیر ظرفشویی خود با شماره ۰۵۱۹۱۰۹۰۳۹۱ تماس گرفته و یا از طریق تکمیل فرم درخواست سریع تعمیر سفارش خود را ثبت نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن بابت رفع ایراد دستگاه شما مراجعه نمایند. از فواید استفاده از خدمات مرکز تعمیرات آکو سرویس میتوان به پشتیبانی ۲۴ ساعته ، ۹۰ روز ضمانت تعمیرات و قطعات ، انجام تعمیرات حتی الامکان  در محل ، تجربه و بار فنی بسیار بالای تکنسین های ما می باشد. 

جهت تماس با مرکز تعمیرات آکو سرویس  بر روی این شماره ۰۵۱۹۱۰۹۰۳۹۱ کلیک کنید.

از ویژه گی های تعمیر ماشین ظرفشویی در شرکت آکو سرویس و بهره مندی از مزایای خوب آن

ابتدا نیرو های کار بلد،تحصیل کرده،خوش برخورد،و آموزش دیده در راستای رفع مشکل ماشین ظرفشویی شما در تمامی برند ها آماده ارائه خدمات در کمترین زمان میباشند.از انجا که شرکت قبل از اعزام تکنسین به محل در خصوص رفع مشکل شما عزیزان و برقراری ارتباط با مسئول فنی شرکت به جهت مشاوره ، رفع ایراد توسط خود شما و سپس در صورت عدم رفع مشکل با توجه به نیاز تعمیر تکنسین به ادرس شما مراجعه خواهد کرد.

 

ما همواره تلاشیم تا ماشین ظرفشویی شما در محل و منزل شما نقص فنی آن برطرف شود. اما در مواردی به دلیل صیانت از اموال شما دستگاه جهت تعمیر به کارگاه مجهز شرکت انتقال می یابد و پس از تعمیر به شما تحویل داده میشود.

گارانتی خدمات

مرکز تعمیرات آکو سرویس با دارا بودن برترین امتیاز در کشور تنها شرکتی میباشد که قادر به ساخت قطعات خاص ، طراحی و رفع تمامی مشکلات لوازم خانگی شما میباشد که در این راستا تیمی متشکا از طراحان با خلاقیت بهره مند هستیم بزای اسودگی خاطر شما کلیه خدمات قابل ارائه ما آکو سرویس به مدت ۹۰ روز دارای ضمانت خواهد بود.

ما در هر ساعتی از شبانه روز آماده پشتیبانی و اعزام تکنسین هستیم 

مرکز تعمیرات آکو سرویس با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیلات پاسخگو شما عزیزان خواهد بود و پس از تماس شما در کمتر از ۳۰ دقیقه کارشناسان ما با شما تماس گرفته و نسبت به تعمیر و ارائه خدمات به شما اقدام میکند.

استفاده از بهترین قطعات اصلی و دارای اصالت 

در صورتی که ماشین ظرفشویی شما بعد از اعزام تکنسین نیاز به تعویض قطعه داشته باشد ما بهترین قطعه اصلی و اورجینال را برای دستگاه شما در اختیار داریم و اماده ارائه با کیفیت ترین خدمات در سطح عالی به شما عزیزان هستیم.

به چه دلیل ما الکتروتکنیک آکو سرویس را به عنوان بهترین مرکز خدمات ماشین ظرفشویی برگزینیم

ضمانت خدمات ارائه شده به مدت ۹۰ روز

بازگشت وجه کامل در صورت عدم تعمیر

تکنسین های آموزش دیده و حرفه ای

بالاترین سرعت در خدمات ۳۰ دقیقه 

حتی الامکان تعمیر در منزل شما 

حفظ حریم شخصی شما 

رعایت پروتکل های بهداشتی

اعزام پرسنل فنی شرکت جهت ارزیابی خدمات ارائه شده توسط تکنسین ها